Almusto English Private Course (AEPC)

Almusto English Private Course specially opens  English course programs. It is limited for Private course only. The course has four programs namely:
Almusto English Private Course secara khusus membuka Program khusus Bahasa Inggris Privat. Kursus/Les privat terdiri dari 4 program sebagai berikut:

English Course
Almusto English Private Program 2018
1.      English Guidance Program
This program is designed for guiding and facilitating students learning English at school. It covers kindergarten, elementary school, junior high school, senior high school/vocational high school and college/university.
Program ini dikhususkan untuk membantu, memandu, membimbing dan memfasilitasi anak-anak yang kesulitan belajar Bahasa Inggris di Sekolah mulai dari TK/RA, SD/MI, SMP/MTs, SMA/SMK/MA/MAK, dan perguruan tinggi. Singkatnya program ini adalah Bimbingan Belajar Siswa.

2.      English Exam Program
This program is aimed to help students limited to those who are going to attend such an examination or final exams. It particularly drills students in preparing the exams.
Program ini bertujuan secara khusus untuk membantu, melatih dan fokus untuk anak-anak Sekolah yang akan menghadapi Ujian/Ujian Nasional. Orientasinya adalah supaya nilai Ujian maksimal.
3.       English Mastery Program
This program purposes for giving those who would like to master English at beginner/elementary level and intermediate one.
Program ini dimaksudkan untuk memberi penguasaan/keterampilan Bahasa Inggris secara menyeluruh untuk level dasar(Beginner) dan level menengah(Intermediate).

4.      English Conversation Program
This program  particularly guides those who would like to prepare for a job interview, or conversation skills to support their profession.
Program ini secara khusus membimbing dan melatih peserta dalam Bahasa Inggris percakapan seperti untuk menghadapi dan mempersiapkan diri dalam wawancara kerja, dan kemampuan komunikasi di lingkungan kerja. Program ini juga dibuka untuk umum.

Anyone interested in joining the English private course conducted by me please call my phone number: 085727058155, this is also my Whatsapp number. For more detail you can contact me anytime. Thanks for joining.
Almusto_Kangmus I'm interested in blogging

2 Responses to "Almusto English Private Course (AEPC)"

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel